Цифрлық трансформацияның Қазақстандағы банк секторының көрсеткіштеріне әсері
https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-6-23
Аңдатпа
Бұл мақала банктік цифрландырудың банк саласының дамуына, әсіресе банк қызметінің тиімділігіне әсерін зерттейді. Бұл зерттеу қаржылық банктердің дамуының маңызды факторларын және Қазақстанның банк секторындағы банктік цифрландыруды дамыту факторларын анықтауға бағытталған. Осы мақсаттың негізінде банктік цифрландырудың өзегі және оның анықтамасы қарастырылатын болады. Зерттеу барысында цифрлық технологияның дамуының сандық және сапалық сипаттамалары және оның банк саласының дамуына ықпалы қарастырылған кешенді талдау жүргізілді. Бұл жұмыста көрсетілген мәселелер сандық және қаржылық талдау әдістерін қолдану арқылы шешіледі. Зерттеу барысында нүктелік көрсеткіш әдісі қолданылды. Цифрландырудың банк саласына енуін бағалау үшін Халық банкінің 2019-2023 жылдарға арналған жылдық есептерінің деректері пайдаланылды. Жеке банктер үшін деректерді талдауға мүмкіндік беретін панельдік тәсіл де қолданылады. Біздің зерттеулерімізге сүйене отырып, біз банкті цифрландыру цифрлық банкингті пайдаланушылар санына, цифрлық банктік транзакцияларға және банк өнімділігіне АТ инвестицияларының өсуіне (мысалы, меншікті капиталдың кірістілігі, RoAE) назар аудара отырып, банктің жұмысына нақты әсер етеді деген қорытындыға келдік. Зерттеу нәтижелері банктердің цифрлық түрлендіру тәжірибесіне, әсіресе цифрлық инвестициялар мен өнімділікті арттыруға қатысты әсер етеді. Бұл зерттеу цифрлық трансформацияның банк жұмысына әсері туралы болашақ зерттеулердің негізін қалайды және қазақстандық банк индустриясындағы инвестициялық шешімдерге анықтама береді.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
М. ЫсқақбекҚазақстан
Ысқақбек М. – PhD докторанты,
Алматы.
А. С. Нурбацин
Қазақстан
Нурбацин А.С. – PhD, доцент м.а.,
Алматы.
Әдебиет тізімі
1. Fathima J.S. Challenge management of banking services-with special reference to virtual banking service challenges //Shanlax International Journal of Management. – 2020. – Vol. 7. – №. 3. – P. 57-66. https://doi.org/10.34293/management.v7i3.1620
2. Kaushik A.K., Rahman Z. Innovation adoption across self-service banking technologies in India // International Journal of Bank Marketing. – 2015. – Vol. 33. – №. 2. – P. 96-121. https://doi.org/10.1108/IJBM-01-2014-0006
3. Otoritas Jasa Keuangan. Bijak ber-Electronic Banking. – 2015. Retrieved from: www.ojk.go.id/Files/box/buku%20bijak%20ber-ebanking.pdf
4. Hong Kong Monetary Authority. Virtual banks. Annual report. Retrieved from Hong Kong Monetary Authority official website or repository. – 2021. Retrieved from: https://tel.directory.gov.hk/index_HKMA_ENG.html
5. Boshkov T. Virtual banking and financial inclusion //Research Journal of Finance and Accounting. – 2019. – №. 13. – P. 39-43. https://doi.org/10.7176/RJFA/1013-06
6. Dharamshi L. Digital-only Banks (Next Level of Banking Experience) //Journal of Global Economy. – 2019. – Vol. 15. – №. 1 (Special). – P. 1-5. Retrieved from: http://www.rcssindia.org/jge/index.php/jge/article/view/548
7. Clemes M.D., Gan C., Zhang D. Customer switching behaviour in the Chinese retail banking industry //International Journal of Bank Marketing. – 2010. – Vol. 28. – №. 7. – P. 519-546. https://doi.org/10.1108/02652321011085185
8. Dashen Bank. Dashen Bank Launches “AMOLE. The new ethiopian digital wallet. PR newswire association LLC. – 2018. Retrieved from: https://www.prweb.com/releases/dashen_bank_launches_amole_the_new_ethiopian_digital_wallet/prweb15648028.htm
9. BTPN Bank. Annual report. BTPN official website or repository. – 2021. Retrieved from: https://www.btpn.com/id/tentang-kami/segmen-usaha/jenius
10. Dootson P., Beatson A., Drennan J. Financial institutions using social media - do consumers perceive value? //International Journal of Bank Marketing. – 2016. – Vol. 34. – №. 1. – P. 9-36. https://doi.org/10.1108/IJBM-06-2014-0079
11. Mbama C.I., Ezepue P.O. Digital banking, customer experience and bank financial performance: UK customers’ perceptions //International journal of bank marketing. – 2018. – Vol. 36. – №. 2. – P. 230-255. https://doi.org/10.1108/IJBM-112016-0181
12. Sorofman J., Virzi A.M., Genovese Y. CMO Spend Survey 2015-2016: Digital Marketing Comes of Age //Preuzeto. – 2015. – Vol. 12. – P. 2017.
13. Klaus P.P., Maklan S. Towards a better measure of customer experience //International journal of market research. – 2013. – Vol. 55. – №. 2. – P. 227-246. https://doi.org/10.2501/IJMR-2013-021
14. Mbama C.I., Ezepue P., Alboul L., Beer M. Digital banking, customer experience and financial performance: UK bank managers’ perceptions //Journal of Research in Interactive Marketing. – 2018. – Vol. 12. – №. 4. – P. 432-451. https://doi.org/10.1108/JRIM-01-2018-0026
15. Yoon C. Age differences in consumers' processing strategies: An investigation of moderating influences //Journal of Consumer Research. – 1997. – Vol. 24. – №. 3. – P. 329-342. https://doi.org/10.1086/209514
16. Akturan U., Tezcan N. Mobile banking adoption of the youth market: Perceptions and intentions //Marketing Intelligence & Planning. – 2012. – Vol. 30. – №. 4. – P. 444-459. https://doi.org/10.1108/02634501211231928
17. Khan I., Hollebeek L.D., Fatma M., Islam J.U., Riivits-Arkonsuo I. Customer experience and commitment in retailing: does customer age matter? //Journal of Retailing and Consumer Services. – 2020. – Vol. 57. – P. 102219. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2020.102219
18. Halyk Bank. Annual report. Retrieved from Halyk Bank's official website or repository. – 2023. Retrieved from: https://halykbank.kz/about/shareholders_investors/investoram
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Ысқақбек М., Нурбацин А.С. Цифрлық трансформацияның Қазақстандағы банк секторының көрсеткіштеріне әсері. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(3):6-23. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-6-23
For citation:
Sikakebieke M., Nurbatsin A.S. The effect of digital transformation on the performance of the banking sector in Kazakhstan. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(3):6-23. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-6-23