Preview

Qainar Journal of Social Science

Кеңейтілген іздеу

Әлеуметтік эмоционалдық интеллект деңгейіне жыныстың әсері

https://doi.org/10.58732/2958-7212-2022-4-6-49-59

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл зерттеудің негізгі мақсаты ер студенттер мен қыздардың әлеуметтік эмоционалды интеллектін зерттеу болды. Ағымдағы зерттеу пилоттық. Зерттеудің идеясы – әлеуметтік эмоционалдық интеллект деңгейінің жыныс пен оқушылардың жасына тәуелділігін анықтау. Әлеуметтік эмоционалды интеллект үш психологиялық типпен ұсынылған – экстраверттер, интроверттер және амбиверттер. Сауалнама Қ.Сағадиев атындағы Халықаралық бизнес университетінің базасында (Алматы, Қазақстан) бакалавриат деңгейіндегі студенттер арасында жүргізілді. Бір айдың ішінде 65 сауалнама жиналды. Сұрақтарға MMPI (Minnesota Multiphasic Personality Inventory) экстраверсияинтроверсия шкаласы арқылы жауап берілді. Бұл пилоттық жұмыста үш гипотеза ұсынылды, оның екеуі теріске шығарылды, біреуі расталды: Экстраверсияның әлеуметтік эмоционалдық интеллектінің деңгейі студенттің жынысы мен жасына байланысты емес. Содан кейін зерттеу сынақ дизайнының жарамдылығын тексеру үшін барлау факторларын талдауды (EFA) қолданды. Нәтижелер тесттің негізгі екі факторы (1) студенттердің басқа адамдармен қарым-қатынас кезіндегі ішкі тәжірибесіне бағытталған факторлар және (2) студенттердің көпшілік алдында сөйлеуге деген көзқарасы екенін көрсетті. Амбиверттің әлеуметтік интеллектісі басқаларға қарағанда жоғары, өйткені эмоционалдық интеллект екі жақты қамтиды: өзінің және басқа адамдардың эмоцияларын түсіну. Болашақта респонденттердің санын 354 студентке дейін арттыру арқылы негізгі зерттеу жүргізу жоспарлануда.

Авторлар туралы

А. Кредина
Қ. Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
Қазақстан

PhD докторант

Абая 8А, Алматы



Д. Кангалакова
Экономика институты ҒК ҒЖБМ ҚР
Қазақстан

Хат-хабаршы авторы, PhD

Алматы



Т. Бердеш
Қ. Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
Қазақстан

Студент

Алматы



М. Антонова
Қ. Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
Қазақстан

Студент

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Cai, A., Lou, Y., Long, Q., & Yuan, J. (2016). The Sex Differences in Regulating Unpleasant Emotion by Expressive Suppression: Extraversion Matters. Front Psychol, 7, 1011. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2016.01011

2. Chou, Y. C., Palmer, S. B., Wehmeyer, M. L., & Skorupski, W. P. (2017). Comparison of self-determination of students with disabilities: multivariate and discriminant function analyses. J Intellect Disabil Res, 61(2), 144-154. https://doi.org/10.1111/jir.12297

3. Cormack, K. F., Brown, A. C., & Hastings, R. P. (2000). Behavioural and emotional difficulties in students attending schools for children and adolescents with severe intellectual disability. J Intellect Disabil Res, 44 ( Pt 2), 124-129. https://doi.org/10.1046/j.1365-2788.2000.00251.x

4. Davidson, I. J. (2017). The ambivert: A failed attempt at a normal personality. J Hist Behav Sci, 53(4), 313-331. https://doi.org/10.1002/jhbs.21868

5. Gavrilenko, A. I. (2021). FEATURES OF THE MANIFESTATION OF EMOTIONAL INTELLIGENCE: GENDER ASPECT. Psychology and Pedagogy in Crimea: Ways of Development, (2), 52-61

6. Gershuny, B. S., Sher, K. J., Rossy, L., & Bishop, A. K. (2000). Distinguishing manifestations of anxiety: how do personality traits of compulsive checkers differ from other anxious individuals? Behav Res Ther, 38(3), 229-241. https://doi.org/10.1016/s0005-7967(99)00039-x

7. Grant, A. M. (2013). Rethinking the extraverted sales ideal: the ambivert advantage. Psychol Sci, 24(6), 1024-1030. https://doi.org/10.1177/0956797612463706

8. Han, K. H., Sun, C. K., Cheng, Y. S., Chung, W., & Kao, C. C. (2022). Impacts of extrinsic and intrinsic factors on psychiatric nurses' spiritual care attitudes. J Psychiatr Ment Health Nurs. https://doi.org/10.1111/jpm.12878

9. Jung, K. (2022). Psychological types. liters.

10. Klenova, M. A. (2018). Dynamics of development of emotional intelligence in university students. News of the Saratov University. New series. Series Acmeology of education. Developmental Psychology, 7(2), 176-182

11. Mishkevich, A. M. (2019). Extraversion in different theories of personality. Penza Psychological Bulletin, (1), 52-69.

12. Moore, D. G., & George, R. (2011). ACORNS: a tool for the visualisation and modelling of atypical development. J Intellect Disabil Res, 55(10), 956-972. https://doi.org/10.1111/j.1365-2788.2011.01471.x

13. Nestler, J., & Goldbeck, L. (2011). A pilot study of social competence group training for adolescents with borderline intellectual functioning and emotional and behavioural problems (SCT-ABI). J Intellect Disabil Res, 55(2), 231-241. https://doi.org/10.1111/j.1365-2788.2010.01369.x

14. Nettle, D. (2005). An evolutionary approach to the extraversion continuum. Evolution and Human Behavior, 26(4), 363-373

15. Paulauskaite, L., Rivas, C., Paris, A., & Totsika, V. (2022). A systematic review of relationships and sex education outcomes for students with intellectual disability reported in the international literature. J Intellect Disabil Res, 66(7), 577-616. https://doi.org/10.1111/jir.12952

16. Zorina, N. N. (2021). GENDER ASPECT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE. The Human Factor: Social Psychologist, (1), 203-217.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кредина А., Кангалакова Д., Бердеш Т., Антонова М. Әлеуметтік эмоционалдық интеллект деңгейіне жыныстың әсері. Qainar Journal of Social Science. 2022;1(4):49-59. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2022-4-6-49-59

For citation:


Kredina A.A., Kangalakova D.M., Berdesh T., Antonova M. Influence of Gender on the Level of Social Emotional Intelligence. Qainar Journal of Social Science. 2022;1(4):49-59. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2022-4-6-49-59

Қараулар: 364


ISSN 2958-7212 (Print)
ISSN 2958-7220 (Online)